Bestil inden 23:59, sendes i morgen!

0

Din vogn er tom

Klager

Vi er kede af at høre, at du ikke er tilfreds. Vi anbefaler, at du fremsætter din klage ved at sende en e-mail til support@flexystands.dk. Hvis dette ikke fører til en løsning, er det muligt at registrere din tvist til mægling, som forklaret nedenfor. Hvis din klage endnu ikke behandles andre steder, kan du indgive en klage via Den Europæiske Unions platform.

Se også vores side med ofte stillede spørgsmålher for at finde et svar på dit spørgsmål.

Bemærk følgende:

  • Klager over udførelsen af kontrakten skal sendes til os inden for 7 dage og beskrives via mail eller brev, efter at du har fundet manglerne.
  • Vi forsøger normalt at svare alle inden for en til to hverdage. Klager, der er sendt til os, kan imidlertid besvares inden for 14 dage fra modtagelsesdatoen. Hvis en klage kræver en forventet længere behandlingstid, forventes det i det mindste, at vi har svaret inden for 14 dage med en meddelelse om modtagelse og en angivelse af, hvornår du kan forvente et mere detaljeret svar.
  • Hvis klagen ikke kan løses ved fælles aftale, opstår der en tvist, der er underlagt tvistbilæggelsesproceduren.

Tvistbilæggelse via ODR-platform:

Fra 15. februar 2016 er det også muligt for forbrugere i EU at indgive klager via Europa-Kommissionens ODR-platform. Denne ODR-platform kan findes på http://ec.europa.eu/odr. Hvis din klage ikke allerede håndteres andetsteds, er du fri til at indgive din klage via Den Europæiske Unions platform.